روز هفدهم خرداد دقیقا روز تولد من دو تا حادثه تروریستی تو تهران انجام میشه...هفده نفر کشته میشن..چه روز تلخی بود ...اولین خبرو تو تلگرام دیدم بعدش زدم شبکه خبر بلکم یه خورده در جریان باشیم...متاسفانه شبکه خبر فقط زیر نویس کرده بود وداشت راجب کارای فنی برنامه پخش میکرد ...اینجوری نمیشد همون تلگرام بهتر بود خبرها کاملا ضد و نقیض بود حتی خیلی از خبرگزاریا خبرای خودشونو تکذیب میکردن بعد دو دقیقه بعد دوباره تاییدش میکردن...خلاصه وضعیت خبررسانی شلم شوربا بود به قول خودمون....کم کم عکسای بیشتری هم از صحنه حادثه منتشر میشد و عکسای تروریستا گه.کشته شده بودن چه صحنه های دلخراشی راستش هنوز تصویر سر بریده بکیشون تو ذهنمه :-(...چه قدر ترسناااک بود خدایا همین مونده این نیمچه امنیتمون هم از دست بره...بدیش اینجا بود که این دو تا حمله به پاساژ یا مثلا به یه بازار انجام نشده بود تو مجلس ایران یا تو آرامگاه آیت الله خمینی انجام شده بود...جاهایی که باید از لحاظ امنیتی شناخته شده باشن...بیچاره مردم...مردم بیچاره تو این حمله بازم خون دادن...شهید شدن زنی که معلم نهصت بود یا زنی که استاد دانشگاه بود و برای مطرح کردن خواسته های صنفی خودشون به نمایندهاشون اونجا بودن...یا باغبان ارامگاه...کم کم پیامای تسلیت از طرف کشورای مختلفم رسید ترامپم مثل اینکه.تو این مدت تو خواب ناز تشریف داشتن بعد چند ساااعت پیام داد تازه بعدشم گفت ایران به شرارت خودش دچار شدهo_O...عربستانم که...برج ایفلم چراغاش برای احترام به کشته شده های حمله ایران خاموش شد...
این حور حادثه ها باعث میشه آدم با خودش فکر کنه.چجور ممکنه انسانیت انقدررر نادیده.گرفته بشه چطور ممکنه دین انسانیت رو نابود کنه ...چطور ممکنه عده ای به اسم دین به هموطنای خودشون حمله کنن گاهی وقتا ادم تو کار زمونه میمونه...
بی عنوان...
ما را در سایت بی عنوان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 4:24