کارت مایه ننگ:-(

خرید بک لینک
امروز صبح بردنم عکس کارت ملی بگیرم با اعصاب خووووورد رفتم واسه عکس کارت ملی...بابام یه جا دیگه کار داشت منو تو پست بانک گذاشت و خودش رفت اولین بارم بود که تنهایی یه جای اداری میرفتم دوربرمو نگاه کردم یه پنج شیش تایی باجه داشت طرف یکیشون رفتم و به خانومه گفتم میخوام کارت ملی بگیرم بهم گفت منتظر بمون بعدش اسممو صدا زد و گفت برم اتاق عکاسی...یه اتاق نسبتا تاریکی بود توشم یه خانوم بود...بهم با اخم گفت خانوم موهاتو بکن تو منم مقنعمو اووردم جلو گفت نه!!!بیشتر...دیگه انقدر مقنعه ام رو اووردم جلوکه فقط یه پنج سانت از صورتم معلوم بود...بازم خانومه گفت نمیشه مقنعه ات میره عقب یه روسری بهم داد و با کلیپس برام بستش ... بعد صورتمو تنظیم کرد و رفت پشت دوربین گفت عه چرا گردنت کجه!؟گفت متولد چه سالی هستی ؟!منم گفتم هفتاد و نه..گفت متولد هفتاد و نه ای از الان گردنت کجه..

هیچی بعد از اینکه این همه عیب و ایراد روم گذاشت عکسشو گرفت...نگاه عکسم کردم میتونم بگم افففففتضاح ترین عکسی بود که تو عمرم گرفتم...خدا ازشون نگذره...خیلی سخته بگم اما عین قورباغه درختی مسلمون شده بودم...بعدشم یه دستگاه اورد جلوم هی انگشتای دستمو تمیز میکرد میزد بهش....

پ.ن.من اگه یه روزی بخوام رای بدم به رییس جمهوری رای میدم که اجازه بده موقع عکس کارت ملی گرفتن یه ذره موهامون معلوم بشه...

پ.ن.بعد از اون عکس مایه ننگ اومدم خونه ...بعدشم زدم زیر گریه.:-(

بی عنوان...

ما را در سایت بی عنوان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: يکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت: 1:57

صفحه بندی